AI-driven plattform kopplar samman varumärken med avfallsindustrin
Greyparrot, en global aktör inom avfallsanalys, har lanserat vad man beskriver som världens första AI-drivna plattform för avfallsintelligens.

Deepnest är enligt Greyparrot världens första AI-drivna plattform för avfallsintelligens. Foto: Greyparrot
Plattformen, kallad Deepnest, är utformad för att överbrygga informationsklyftan som finns mellan varumärkesägare/avfallsproducenter och avfallsindustrin. Den ger varumärkesägarna insikt i realtid om hur deras förpackningar presterar när de väl hamnat i avfallssystemet och låser därmed enligt företaget upp avgörande data för att möjliggöra effektiv...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration