23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Recycling
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Fastighetsbolag samlade in 46 ton kläder

Resultatet av fastighetsbolaget Atrium Ljungbergs kampanj Återwin-win, blev 46 ton inlämnade kläder. Den riksomfattande kampanjen pågick i samarbete med Erikshjälpen under tiden 19-28 september i gallerior från söder till norr.

Det var totalt åtta av Atrium Ljungbergs köpcentrum som gick samman i Återwin-win och uppmanade alla sina kunder att lämna ifrån sig begagnade kläder. Kläderna och textilierna som samlades in kommer nu bli till biståndsinsatser för syriska flyktingar i Libanon.

- Det är ett drömresultat och det jag framför allt slås av är det fantastiska engagemanget hos våra kunder runtom i landet. Det finns en genuin vilja att hjälpa till. Detta visar också på genomslagskraften i en gemensam kampanj, säger Marianne Perslow, marknadsstrateg på Atrium Ljungberg.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|